‘Bedankt voor je bezoek’ staat op de goodie-bag tasjes die de bezoekers mee naar huis krijgen aan het einde van de vakbeurs. Daarna horen de bezoekers nog maar weinig over de beurs. Wel hebben ze vragen zoals hoeveel bezoekers waren er deze keer op de beurs? Voorkom dat je bezoekers jouw vakbeurs vergeten en laat een aftermovie maken.
Bezoekers en standhouders vertellen hun verhaal
Puurder dan puur kan het niet als de bezoekers en standhouders zelf hun ervaring vertellen over de beurs. Hoe was de sfeer? Hebben de standhouders hun gewenste aantal leads binnen gehaald? Zijn de bezoekers goed verzorgd en hebben ze alles kunnen vinden?
Naast dat deze informatie goed is voor tijdens de evaluatie. Laat dit ook zien hoe goed jouw vakbeurs is aan eventueel nieuwe geïnteresseerde. Al deze verhalen kunnen wij vast leggen op video en vervolgens monteren tot een gave sprekende aftermovie van de beurs.
Tips voor het maken van een aftermovie
Wanneer je zelf blij wordt van het maken van een video en je bent er ook goed in. Dan kun je ook zelf proberen een aftermovie te maken met onderstaande tips. Indien je het toch liever uit besteed aan de professionals die hier ervaring mee hebben denken wij graag mee. ?
De 3 tips voor de perfecte aftermovie van jouw vakbeurs
- Geef een compleet beeld. Zodat ook mensen die niet naar jouw vakbeurs zijn geweest zien hoe het eruit ziet. Hiermee worden ze misschien wel getriggerd om de volgende keer wel te komen.
- Laat je bezoekers en standhouders aan het woord. Zoals hierboven beschreven is het verwerken van pure reacties goed in een aftermovie.
- Geef een duidelijke Call-To-Action (CTA) voor je volgende beurs. Noem een datum en locatie, en geef aan hoe de kijker zich kan aanmelden of op de hoogte kan worden gehouden.
Hulp bij het laten maken van een aftermovie?
Neem vrijblijvend contact met ons op en wij komen graag langs voor een vrijblijvend inzichtsgesprek.