De horeca- en recreatiesector draait om het bieden van onvergetelijke ervaringen, het brengen van sfeer en het ontzorgen van gasten en bezoekers. De doelgroep bestaat veelal uit particulieren en zakelijke klanten, om deze doelgroep te gebruiken wordt er veel aandacht besteed aan online marketing. Een goede website met boekingsmodule en een up-to-date Instagram en Facebook tijdlijn. Video kan een volgende stap zijn in het bereiken van een grotere doelgroep en nieuwe potentiële gasten, samenwerkingen met partners en ook personeel.
Al meer dan 10 jaar ervaring
Meer dan 10 jaar ervaring met het produceren van videocontent en bedrijfsfilms.
Gemiddelde een score van 4,9 op Google
Met 50+ reviews op Google scoren wij een gemiddelde van 4,9.
Video zorgt voor meer omzet
Video’s op je website zorgt voor meer conversie en een hogere vindbaarheid.
No-nonsense videoproductiebedrijf
Wij zijn een no-nonsense merk, bij ons spreken daden meer dan woorden.
Video is ongeëvenaard in het overbrengen van sfeer en gevoel, met een goede professionele film kun je exact die juiste emotie raken die je wilt raken. Of het nu gaat om het knapperen van een haardvuur in een gezellig en sfeervol restaurant, of de zonsondergang die weerspiegelt op het water van een vakantiepark, video brengt de sfeerbeleving op het scherm van potentiële gasten of bezoekers.
Een kijkje achter de schermen doormiddel van een doeltreffende video kan een dieper vertrouwen en waardering wekken voor jouw horecaonderneming of recreatiepark. Het delen van de gezichten en verhalen achter de schermen kan ook een persoonlijke verbinding creëren die gasten aantrekt. En draagt bij aan de naamsbekendheid van je merk. Een grotere naamsbekendheid kan ook helpen bij het gemakkelijker werven van nieuwe medewerkers. Ook testimonialvideo’s kunnen helpen bij het wekken van vertrouwen bij toekomstige medewerkers en gasten.
Een professionele (indoor) dronevideo biedt een goed overzicht van jouw horecagelegenheid of vakantiepark aan potentiele nieuwe gasten en bezoekers. Alle recreatie- en vergaderruimtes worden op een unieke manier in beeld gebracht, zowel van binnen als van buiten. Een dronevideo toont de omvang en schoonheid van de horeca- en recreatiegelegenheid. Van luchtopnamen van uitgestrekte vakantieparken tot panoramische beelden van gezellige terrassen.
In de concurrerende horeca- en recreatiesector is het aantrekken van talentvol en gepassioneerd personeel een lastig onderwerp. Video speelt een significante rol in het werven van personeel vandaag de dag. Met een doeltreffende geproduceerde wervingsvideo kunnen horeca- en recreatiebedrijven de essentie van hun merk, cultuur en werkomgeving (het DNA) overbrengen aan potentiële nieuwe werknemers.
Door het delen van testimonialvideo’s van huidige medewerkers, beelden van de werkplek en hoogtepunten van wat het werken bij de horecaonderneming uniek maakt, kan video een authentiek beeld schetsen van wat nieuwkomers kunnen verwachten. Verder kunnen vacature en wervingsvideo’s over functiebeschrijvingen, groeimogelijkheden en trainingstrajecten helpen om duidelijke verwachtingen te stellen en tegelijkertijd enthousiasme te wekken bij potentiële werknemers. In een tijd waarin de eerste indruk enorm telt, biedt een creatieve en goed doordachte wervingsvideo een krachtig medium om talent aan te trekken en een positieve werkgeversbranding te bevorderen.
Als ervaren videoproductiebedrijf denken we met je mee en zorgen we ervoor dat jouw verhaal op de juiste manier verteld wordt. Of je nu een bedrijfsfilm, webinar of podcast nodig hebt, wij zetten onze ervaring en kennis in om de juiste videostrategie te ontwikkelen.